Gå til innhold

leader of the pack


McMom med to gutter ♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen tips til hvordan jeg kan legge sammen det teltet igjen? Gikk litt fort når jeg pakka det opp så fikk ikke med meg hvordan det var pakka..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) Jøss har du kjøpt telt av meg? Jeg skal innrømme at jeg ikke aner og spurte faktisk samboer i ettermiddag om han kunne hjelpe meg. Men gi meg 15 min så skal jeg se om jeg får det til. Utrolig dumt at det ikke står noe i bruksanvisningen.

Skrevet

Vi har kjøpt telt vet du.. Og nå står det her i stua.. Tenkte vi skulle ta middagen der inne =) Du får se om du får det til du.. Redd jeg skal ødelegge noe..

Skrevet

ok. nå har jeg prøvd mange ganger og fått det til mange ganger uten at jeg skjønte hvordan hehehehe herregud skikkelig iq-test det der jo:) Skal prøve å forklare.....du slår sammen teltet så det ligger med undersiden ned (dytt inn alt i mellom), så bretter du det i to og løfter det opp slik at du holder i buen med høyre arm på midten....henger du fortsatt med?? så bretter du inn venstre side med venstre arm og samme på det andre siden.....så vrir og lirker du litt til du har fått en sirkel. Nå passer ivertfall mitt i posen:)

Skrevet

Takk! Da skal jeg prøve det! Det var innmari stilig da! =)

Skrevet

her er det kjempepopulært:) Mellomsnupp har funnet ut at hun kan sette sklien rett foran åpningen og skli rett inn i teltet. Hun synes det er kjempemorsomt og kan holde på en evighet hehehehe synes det er ganske bra kvalitet også da 10 stk holdt på samtidig inni der og det er like helt:)

  • 1 måned senere...
Skrevet

Vi sliter med å finne ut hvor vi skal brette sammen... uten at vi knekker noe...

Skrevet

Ok, da ligger teltet i posen!!!!! :D Men fy søren det var ikke lett!!!

Skrevet

fulgte den første beskrivelsen jeg... maaaaaaaange ganger. Til slutt gikk det. Men sirkel kan det ikke kalles hehe :)

Skrevet

ok :)

Vi tenkte ha med teltet til syden når vi skal dit, så hadde funnet ut at det kom aldri til å gå...

Får vurdere hvor mye vi gidder å bruke det der, for det tar sin tid å sette opp og ta sammen..

Skrevet

Ja, burde absolutt vært med en beskrivelse!

Skrevet

Forresten, hvordan tåler det regnvær?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...