McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Har du noen tips til hvordan jeg kan legge sammen det teltet igjen? Gikk litt fort når jeg pakka det opp så fikk ikke med meg hvordan det var pakka..
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 hei:) Jøss har du kjøpt telt av meg? Jeg skal innrømme at jeg ikke aner og spurte faktisk samboer i ettermiddag om han kunne hjelpe meg. Men gi meg 15 min så skal jeg se om jeg får det til. Utrolig dumt at det ikke står noe i bruksanvisningen.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Vi har kjøpt telt vet du.. Og nå står det her i stua.. Tenkte vi skulle ta middagen der inne =) Du får se om du får det til du.. Redd jeg skal ødelegge noe..
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 ok. nå har jeg prøvd mange ganger og fått det til mange ganger uten at jeg skjønte hvordan hehehehe herregud skikkelig iq-test det der jo:) Skal prøve å forklare.....du slår sammen teltet så det ligger med undersiden ned (dytt inn alt i mellom), så bretter du det i to og løfter det opp slik at du holder i buen med høyre arm på midten....henger du fortsatt med?? så bretter du inn venstre side med venstre arm og samme på det andre siden.....så vrir og lirker du litt til du har fått en sirkel. Nå passer ivertfall mitt i posen:)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Takk! Da skal jeg prøve det! Det var innmari stilig da! =)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 her er det kjempepopulært:) Mellomsnupp har funnet ut at hun kan sette sklien rett foran åpningen og skli rett inn i teltet. Hun synes det er kjempemorsomt og kan holde på en evighet hehehehe synes det er ganske bra kvalitet også da 10 stk holdt på samtidig inni der og det er like helt:)
rødhette* Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Vi sliter med å finne ut hvor vi skal brette sammen... uten at vi knekker noe...
rødhette* Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Ok, da ligger teltet i posen!!!!! Men fy søren det var ikke lett!!!
rødhette* Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 fulgte den første beskrivelsen jeg... maaaaaaaange ganger. Til slutt gikk det. Men sirkel kan det ikke kalles hehe
rødhette* Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 ok Vi tenkte ha med teltet til syden når vi skal dit, så hadde funnet ut at det kom aldri til å gå... Får vurdere hvor mye vi gidder å bruke det der, for det tar sin tid å sette opp og ta sammen..
rødhette* Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Ja, burde absolutt vært med en beskrivelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå