Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 ville dere likt å fått til middag i et bryllup..?
brooklyn Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 vi hadde tapas. og det hadde jeg likt å fått i et bryllup også. Synes oksestek har begynt å bli litt kjipt. Sikkert mulig jge tråkker på mange tær, men det får så være. HEIA BRANN!
lille je Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Vi hadde elgsteik. Var i et bryllup hvor vi fikk helstekt indrefilet og fløtegratinerte poteter en gang, må si jeg likte det:)
snowstorm73 Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Vi hadde 4-retters. Suppe Asparges-cocktail Filet Wellington Isbombe med hjemmelaget is Vi hadde åpen bar i tillegg, men valgte vinen som passet til maten. Min mann, jeg og flere andre sier at det var den beste maten vi noensinne har spist.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Kommer litt ann på, var i bryllup for 3 år siden, der fikk vi noe laks og pasta til forrett, roastbiff til hoved rett og is med frukt til dessert... Godt det.. Men så var vi i et bryllup i fjor der brudeparet ikke ville ha noe stiv brullup hvor man satt lenge rolig ved bordet. Der fikk vi hjemmelaget blomkål suppe til forret, også var det koldtbord til middagen og is til dessert.. det var kjempe koselig.. Man gikk å fant seg det man ville selv, få taler og sanger...
olla Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 rekecoctail til forrett oksestek med poteter/grønnsaker og saus til dessert is med varme bjørnebær til dessert + kransekake
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Vi skal ha melon med spekeskinke til forrett, oksesteik med tilbehør til hovedrett og sjokolademousse til dessert:) Gifter oss 7.juli
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Kalvesteik er jo fantastisk!! Sursteik er også mørt og godt da:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå