Gå til innhold

Hva hadde dere til middag i bryllup,eller hva..


Anbefalte innlegg

Skrevet

ville dere likt å fått til middag i et bryllup..?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde tapas. og det hadde jeg likt å fått i et bryllup også. Synes oksestek har begynt å bli litt kjipt. Sikkert mulig jge tråkker på mange tær, men det får så være.

 

HEIA BRANN!

Skrevet

Vi hadde elgsteik. Var i et bryllup hvor vi fikk helstekt indrefilet og fløtegratinerte poteter en gang, må si jeg likte det:)

Skrevet

Vi serverte andebryst!

Skrevet

*dytte*

Skrevet

Vi hadde 4-retters.

Suppe

Asparges-cocktail

Filet Wellington

Isbombe med hjemmelaget is

 

Vi hadde åpen bar i tillegg, men valgte vinen som passet til maten.

 

Min mann, jeg og flere andre sier at det var den beste maten vi noensinne har spist.

Skrevet

Kommer litt ann på, var i bryllup for 3 år siden, der fikk vi noe laks og pasta til forrett, roastbiff til hoved rett og is med frukt til dessert... Godt det.. Men så var vi i et bryllup i fjor der brudeparet ikke ville ha noe stiv brullup hvor man satt lenge rolig ved bordet. Der fikk vi hjemmelaget blomkål suppe til forret, også var det koldtbord til middagen og is til dessert.. det var kjempe koselig.. Man gikk å fant seg det man ville selv, få taler og sanger...

Skrevet

rekecoctail til forrett

oksestek med poteter/grønnsaker og saus til dessert

is med varme bjørnebær til dessert + kransekake

Skrevet

Vi skal ha melon med spekeskinke til forrett, oksesteik med tilbehør til hovedrett og sjokolademousse til dessert:)

 

Gifter oss 7.juli :D

Skrevet

Kalvesteik er jo fantastisk!! Sursteik er også mørt og godt da:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...