Gå til innhold

Vil ikke ha trøst av oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 15 mnd er sutrete om dagen pga tenner. Er også veldig irritabel. Når han slår seg eller får vondt vil han ikke være nær oss. Vi tar han selvsagt opp men han støter oss bort og vil ned på gulvet igjen. Hvorfor vil han ikke ha trøst tro?

Noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var ganske lik når hun var rundt et år. Hun dyttet oss vekk når jeg tok henne opp når hun hadde slått seg og lignende.....

Men nå er det helt annerledes (2 år). Nå er hun veldig kosete og tar gjerne imot trøst og kos!

Skrevet

Takk for svar!

Så godt å høre at det kan endre seg! Er ikke så godt å se at gutten har det vondt og ikke få lov å trøste :o/

Skrevet

Ja. Gutten min på 13 mnd. får en jeksel til nå + en hjørnetann og er skikkelig sutrete og irritabel. Hvis han faller eller gjør noe annet så han får vondt, så vil han ikke opp og få trøst. Han vrir seg til jeg setter han ned og går heller rundt og kjefter og sutrer. Han er vanligvis verdens største kosegutt, så det er litt vondt når jeg ikke får trøste han. Dessuten så er det jo så varmt nå også, så han orker minimalt med kroppskontakt nå.

Skrevet

har dere prøvd dentinox?

Skrevet

Jepp, men det preller av som vann på gåsa...

Skrevet

Takk til deg også!

God å se at jeg ikke er alene...

Skrevet

vår gutt på 15 mnd er helt lik! Så godt å høre om andre med lignende erfaringer - begynte å lure på hva vi hadde gjort galt. Han er egentlig verdens fineste og blideste gutt, men når han slår seg vil han ikke ha trøst - bortsett fra når det er veldig vondt, da vil han bæres rundt. Da satser vi på at dette er en fase som går over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...