2005&2010 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jenta vår har nå kastet opp en 4 ganger ikveld, og virker ellers i helt fin form. Skal nå legge henne, men skal jeg legge henne uten kveldsmat? Vet ikke om jeg tør å gi henne no pga at hun kanskje kaster opp igjen.
Mille** Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ville lagt henne uten kveldmat ja, heller sørg for å gi henne litt å drikke. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå