sojoma Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i en slags "armbåndslenke" som festes rundt håndleddet til barnet og så til mitt eget. Husker bare at jeg har sett reklame for det i et blad for en god stund tilbake... Skal ut å reise med to barn på snart 2 og 3... Tenkte det kunne vært greit å bruke "armbåndslenke" som en slags sikkerthet når vi er på tur... Håper det er noen der ute som skjønner hva jeg mener :-)
pinglo Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 skjønner hva du mener,men aner ikke hvor de har slikt. aldri hørt om det.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Mener du sånn med "bånd" mellom det dere har rundt armen, sånn at du hele tiden ha kontroll over hvor dem er... Ja det ha jeg hørt om - men aner ikke hvor du får kjøpt dem..
sojoma Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2007 Ja... Det er nå godt å få bekreftelse på at dere skjønner hva jeg mener. Håper noen vet hvor man får kjøpt det!! :-))
Tingelingelate med to tomater Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Mener jeg har sett det på butikker der dem selger barneutstyr (vogner, bilstoler osv). Det hadde jeg jammen ikke tenkt på:-) Skal ut selv ¨å reise alene med to barn, en aktiv gutt (som ikke hører på mamma om noe annet er mer spennende) på 2 år og ei på 6 mnd. Skal jo ha phil&ted vogna med meg, men det armbåndet er jo kjekt å ha uansett. Må jo legge tuppa nedi vogna først og sånn. Og da løper gjerne mini rundt omkring. Hmmm *ut å sjekke dette imorgen*:-)
sojoma Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2007 Ja, synes det høres smart ut - håper å få prøvd det ut i praksis. Har du noen mulighet evt. å si ifra hvordan det går...??!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Om jeg finner dette armbåndet mener du? Eller hvordan det går å bruke det? Hehe *litt trøtt for tiden*... :-)
sojoma Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2007 Hvor du finner det... Bor 2 timer unna Tromsø, så det er ikke bare å finne ut av slike ting, med å stikke innom... :-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Hehe, jepp skal si ifra om jeg finner det:-) Skal til byen imorgen så jeg kan se da:-)
Omr Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Kjøpte for et par år siden på H&M, men så i går at de har på apotek. Men de fra H&M synes jeg ikke satt noe særlig, så jeg har begynt å skrive navn og tlf.nr med penn litt over håndleddet til barnet, og så en pil på oversiden av hånda som peker mot infoen hvis det er langermegenser-vær;) Slites ikke så fort av når det blir skrevet så høyt oppe.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=696_707&products_id=2728 Var det en slik du mente?
NessaS Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Babyshop har. Hvertfall her nede. Nemlig sett på det selv, hadde vært kjekt og hatt i Stockholm i sommer.
lykkeligmor:) Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Hvis jeg ikke misforstår hva du leter etter, så så jeg det på babyshop her om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå