Gå til innhold

Hvor mye betaler dere på bilen deres i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi punger ut med 6-7000 i mnd på lån, bensin, drift, forsikring. Og en gang i året så blir de tre lapper ekstra en måned.

Hva koster bilen deres i mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

700 i forsikring

ca 2000 i bensin

har ikke lån på den så det vet jeg ikke hva ville blitt.

så kommer jo veiavgiften her også :P

Skrevet

Vi eier bilene, så det er kun bensinen vi betaler for, og forsikringen da... Men den er ikke høy ;-)

Skrevet

vi bruker 4200 på lån, ca 1000 på bensin, ca 100-200 på vask( kommer an på om vi tar maskinvask eller for hånd), forsikring tror jeg er 5000 i året, så vi legger av ca 500 i mnd til det.

Skrevet

2700 kr i lån

Ca 600 kr i Diesel

Husker ikke hva forsikringen ligger på.

Skrevet

Aner ikke hvor mye forsikringa på bilen isolert sett koster i måneden, noen få hundrelapper, tenker jeg. Så er det diesel og hvis man regner et gjennomsnitt av verksted/servicekostnader pr. år... Vet ikke, men det er ikke så veldig mye. Vegavgift betaler vi, men lån har vi ikke på bilen. Cash'n carry.....

Skrevet

Vi betaler ca 5500 i året på forsikringen til vår Audi A6. I tillegg har jeg ca 600-700 i mnd i diesel. Bilen kjøpte vi cash.

Skrevet

Ligger nok rundt 6000 for lån, bensin, drift og forsikring + de 3000.

Skrevet

Vi har heller ikke lån på bilene, betaler forsikring på de en gang i året, veiavgift en gang i året, servicer, og ellers da kun bensin...

Skrevet

ca 600 kroner i mnd tils. for to biler i forsikring.

Skrevet

Betaler 2000 i lån på gubben sin, og 1000 på min. Men i morgen skal jeg løre inn lånet på bilen min:) 25000 rett ut der ja..

Jeg betaler 500 i forsikring på min, vet ikke hva gubben betaler..

Også kommer bensin i tillegg da.. Så det blir noe tusenlapper i måneden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...