henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 den dokumentaren som gikk på tv norge va dårlige syns eg... den handla om ei som ville ha barn med ektemannen som var død... selve prinsippet var bra, men måten den va lagd på va ikke så bra.. noen andre som så den, hva syntes dere?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 jeg så den. jeg skjønner hun godt jeg. men akkurat nå er jeg litt "snufsen" ble så rørt av fødselen. vil at min lille gutt skal bli ferdig bakt snart så han kan komme ut til meg.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Kna dere si hva den handlet om? (har fått med meg at mannen havnet i koma og døde, og at hun ønsket barn.. men hva gjorde hun..?) glemte kl.. ville se den.. huff.. jaja.. bare dere forteler meg litt så går det greit
Betti spaghetti Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hun fikk barn v hjelp av pröverörsmetoden. Det jeg syns var fint var å se en relativt lett födsel....siden det ikke er mange dager til jeg sannsynligvis skal föde igjen....
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Men hadde hun spermier fra sin avdøde mann eller hvordan var det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå