Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hvordan står det til? Renner dere vekk i varmen? Her har vi kost oss masse i de siste dagene. Hatt lite eller ingenting å gjøre bortsett fra å nyte sola og bade. Vi drar til Bergen i morgen, jeg har pakket kjetting og hengelås. Rikker meg ikke før de har noe smart å komme med. Superdupergutten har spist litt mer i det siste, men har veldig vondt enda. Oppdaterer dere når jeg kommer hjem:) Til alle dere som skal på reisefot- god tur Til dere som planlegger bryllup-- husk å puste med magen:) Til dere andre. Ha en strålende uke Klem
Karomamma Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Lykke til i Bergen med lillegutt! Stakkars liten, godt at mammaen er kar til å lenke seg fast! Du må bare kreve hjelp, det er dessverre sånn at vi må stå ekstra på noen ganger overfor helsevesenet
Travelmor Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Masse lykke til! Håper du ikke må frem med kjettingen...Barn burde hatt første pri i helsevesenet, og forøvrig andre plasser.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 lykke til i bergen!!! skal se alt ordner seg nå.du får nekte å rikke deg før guttungen får hjelp.så godt å høre at han har spist litt da.men vondt skal han ikke ha.nei,krysser fingre for at dere får den hjelpen dere har krav på. klemklem =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå