Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Sykehusdietten: etter dagen med bananer gikk jeg amok i kjøleskapet. Juicefaste: kjøpte diger mengde juice og etter to dager gikk jeg amok i kjøleskapet. Jeg gikk ned to kg og opp to kg.. Vegetarianer: who am I kidding?! I LOVE meat! Kanskje ikke rødt kjøtt, men jeg elsker chorizo, serranoskinke, kalkun, kylling, bacon (ikke minst!) osv osv. Klarer ikke være skikkelig veggis i tre dager på rad en gang. Ligge unna sjokkis-dietten: Den helv**** sjokkisen kommer inn i huset av seg selv! Jeg sverger! Være smart og opphøyd person som trener jevnlig og har med flaske vann overalt: Gikk ikke på trening. For varmt, for kaldt, for mange mennesker, for mye regn ute. Jeg kranglet med sats til de ble så dritalei meg at jeg fikk si opp gratis... Veie meg mindre: Klarer jeg ikke. Jeg liker faktisk å veie meg om kvelden hvis jeg har drukket ekstremt mye te eller noe, og så veie meg om morgenen for å se hvor mange liter jeg tisset i løpet av natten. *fascinert* Jepp, jeg vet: fritidsproblemer.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Kan fortelle deg at de fleste veggiser blir litt runde når de går over til bare veggis.. hehe. Vet ikke hvorfor, men tror det har noe med proteiner å gjøre (at de mangler det da) Prøv ketolyse da vettu siden du er så glad i bacon og kylling osv.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Nja, er glad i de tingene, men ikke spes glad i andre fete ting. Da funker ikke ketolyse heller mener jeg å ha hørt. (
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Hva med denne dietten? Blåse oppi vekta di, spise det du vil og bevege deg så mye (lite) du vil. Den dietten følger jeg og må si meg ganske fornøyd!!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Den har jeg også prøvd. Gikk strålende til jeg var ti kg overvektig og fikk beskjed av butikkdamen at "så store st selger vi ikke her", det var på hennes og mauritz. Den dietten gidder jeg ikke en gang til! ;o)
Fire småtroll Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Ja,ja, mitt siste forsøk var å spise mindre mat så jeg kunne spise mer snop og usunne ting uten at kaloriregnskapet pr dag blir for høyt.. Vel, det er mer kalorier i en pk kjeks enn det er i 6 brødskiver (minst). Ble ikke akkurat tynnere nei... Forbanner meg selv for ikke å klare det, det er jo så enkelt, det er jo bare å spise passe mye mat til fire måltider om dagen og droppe alt annet en putter i munnen i løpet av dagen. Ligger i senga om kvelden og tenker på hvor enkelt det er, og dagen etter er det faktisk helt umulig å gjennomføre. Tror noen har kastet en forbannelse over meg, dømt til å veie minst 10kg for mye resten av mitt liv :-(
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Uff, var jo dumt at selv favorittdietten min sviktet deg. Håper den aldri svikter meg, for jeg orker ikke prøve noen nye dietter, nå som jeg vet hva som funker for min del.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Akkurat det samme her. Jeg er ikke lenger overvektig, men kondis har jeg heller ikke. Alt bare disser og henger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå