Gå til innhold

Kan jeg spørre... (amming)


Anbefalte innlegg

Skrevet

om det er flere enn bare meg som har fått tette melkeganger i finværet? Jeg har hatt mye problemer med dette i flere uker (gutten er 9 uker), men trodde at varme skulle være bra? Nå har det skjedd to dager på rad, og lurer på om det er mulig å fortsette med ammingen. Er ganske oppgitt nå, og dagene går jo med til prosjekt få ut kulene og håpe at jeg ikke får brystbetennelse. Han begynner jo å skrike bare han får det "dårlige" brystet...

Er det håp?

Takknemlig for å høre andres erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dusjen med deg, masses varmt vann og massere og massere. *klem* Det går nok bra. :)

 

 

Skrevet

Det går så fint så ;-)

Gjør som (S)Tinkerbelle sier, og amme ofte. Min gutt (5 mnd) tar best og mest villig i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...