snuppi min Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Må bare... ;o) Jeg synes det værste er: - Min skrekk for FLÅTT - og alle andre små kryp...hvorfor må de alltid jage meg? - Intens varme, uten mulighet til å kle seg i mindre klær - Svette (den intense lukten av andre...) - Vanskelig for å sove, pga lys og varme - Brennmaneter - Brennesler - Gresspollen, med rennende nese Tror det er det jeg kommer på nå
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 To ting, ene som den over nevner, at den tar slutt og det andre er insekter.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Lange flyvende stankebein på kvelden....usj!!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Hihihihi ikke stankebein,men stankelbein:))))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Insekter og at den er over så altfor fort!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 At den er så kort .... (
mammat2goll Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 Alle ekle småkryp...hater edderkopper... Så att det er så lyst og varmt når jeg skal sove...liker best og ha det heeeelt mørkt og iskaldt når jeg skal sove
Nyseryllikberta Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 At den tar slutt, eller at den aldri kommer.... Kan dessuten styre meg for plenklipping også, men det er hakket likere enn snømåking;) ..og så blir det så ruskete og støvete inne fordi hele gjengen går inn og ut hele dagen, og ingen gidder å dra over gulvene, for det er for varmt til å gjøre innearbeid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå