Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Noen som vet om de utfører 3D ultralyd på st olav? jeg trodde d kun kunne bestilles privat, og at d er kun vanlig ultralyd på sykehus?
Måånestråle Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg tror du kun får vanlig UL på St Olav, har ikke hørt om noe 3D der. Men på Medicus i Trondheim har de 3D som du kan bestille privat. Det er ekstremt lang ventetid, så det lønner seg å være tidlig ute. De anbefalte å komme ca i uke 22-25, tror jeg det var, det er visst da du ser best!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 ok, tusen takk:) Da skal jeg hive meg rundt å bestille med en gang.
prøvekluten+3små Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 uke 25-30 sa de til meg da jeg bestilte...skal dit 2.juli,da er jeg ca 27 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå