Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 var på føden kl 6 i morrest og da var det 2 CM åpning. etter å hatt masrier siden fredag kveld kl 23 og ikke sovet på 2 netter syntes jeg 2 usle cm var litt i minste laget. siden jeg bor langt unna føden, tre kvarter kjøring, ble jeg tildelt ett rom så de fikk sett hvordan det utviklet seg. kl 10 sjekket de åpninga på nytt-- var da blitt 4 cm, og jeg ble innskrevet. fikk tilbud om å få noe å slappe av på og hvile litt, og det var akkurat det jeg trengte. sov som en stein i to timer. da jeg våknet var riene borte..... ingenting mer action. etter 5 timer og mange trappeturer fant jeg og sambo ut at vi kunne like gjerne vente hjemme. vi var akkurat kommet ut av sykehuset da de første riene kom, og nå er de absolutt på plass igjen. men denne gangen venter vi med å dra til "ungen heng halvveis ut mellom beinan" som min kjære så fint sa. Søndag er ikke noe fin dag å føde på uansett. Kiosken var stengt og selv om pleierne var utrolig omsorgsfulle mot meg, så fikk min kjære knapt en kopp kaffe i løpet av de 12 timene vi var der. Å jeg hadde ikke sovet på 2 døgn,men det hadde heller ikke han. nesten glad det ikke ble fødsel, vi har godt av å hvile litt først. ene jordmora sa også at det var mulig riene ikke ble sterke nok fordi kroppen i seg selv var så trøtt og sliten at den ikke var klar for det......jajaj får se hva som skjer etterhvert.
oktoberjentene;) Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Håper det tar seg opp snart da ;o) Masse lykke til når det skjer noe ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå