Gå til innhold

Hvorfor lærer han ikke!?

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere kvelder på rad har guttungen på 1 år og 11 mnd satt kneet fast mellom sprinklene på grindsengen... Hvorfor i all verden gjør han det gang på gang når han vet at han blir sittende fast? Han er jo såppas stor at han burde skjønne sånt, eller? Det er så skummelt, så i morgen bærer det til Ikea for å kjøpe junior seng!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah ooooh?

Skrevet

Ingen som har noen tips eller noe å si...?

Skrevet

Sønnen min på 15 mnd, opplever det også... i de siste dagene i uka.. Lurer også på det.. Han gjør det innimellom når han skal legge seg for og få oppmerksomhet ifra oss.. skrike for og få hjelp å få kneet fra sprinelsenga..

Skrevet

Hmmm.. Tja, kanskje han ikke mener å sette dem fast, men at det bare skjer? Må jo innrømme at det er enkelte ting jeg selv ikke lærer, jeg gjør det automatisk og kommer på det sekundet etterpå..

Hva sier du til ham etterpå da? Når datra mi gjør noe som ikke er så lurt, så pleier vi å si at "se hva som skjedde nå, det betyr at det ikke var så lurt å gjøre akkurat sånn, ikke sant?" uten den "hva var det jeg sa-tonen". :)

Skrevet

Der drar jeg fordel av vi har brukt reiseseng (med nett rundt) så det er ikke så mye hun får gjort med eventuelle sprinkler.

Men nå har vi fått ett annet problem som som hverken sprinkler eller nett kan gjøre noe med - nemlig at hun klatrer ut av senga! HJELP!

Skrevet

Ja, jeg pleier også å si akkurat det, anne B... Men nå tør jeg ikke mer, så i morgen blir det juniorseng! er så redd han skal dra kneet ut av ledd eller knekke benet. Vi har en seng på loftet som er høy, med stige og sklie, men den tror jeg han er for liten til... Kjøper den billigste på Ikea... Med madrass vil det bli ca 600 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...