:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 og ta en tur inn på mine dine våre barn. det er en annen planet der inne. ihvertfall for meg.
så var vi 4 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ja akkurat sett der inne. Fy faen for noen folk!!! Og da spesielt en som vandrer mye her inne. Nei hvis Martin får ei slik stemor som sitter å øser ut om hvor grusom jeg er tror jeg jaggu ta ikke jeg blir å gidde å ha noe godt forhold til henne likevel. Fysj for en oppførsel på voksne mennesker som i tillegg er foreldre.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 ja heldivis er stemor her mere oppegående en det. ble ordentlig satt ut. lurer på hva som får folk til og nekte det ene barnet arv og sånt. hadde jeg blitt sammen med en som har unge eller ikke har for den saksskyld så skal alle sammen uannsett få arve likt!
så var vi 4 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Ja herregud altså, man tar nå mannen med 'bagasjen' mener nå jeg. Blir alle så smålig og bedrøvelig når de finner seg ny mann?! Tror jeg bare holder meg unna mannfolk i så fall, for ett sånt menneske vil ikke jeg bli.
bærtæ Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Tror det er det mindretall av stemødre som oppfører seg på denne måte. I likhet med at de fleste biomødre er vettuge mennesker! Men skjønner godt at folk blir skremt. Ble det selv for en stund tilbake når jeg var der inne og leste litt. Men har kikket der litt idag igjen og de mest syke innleggene kommer fra en liten gruppe personer som går igjen...og igjen! Synd for de barna som allerede har disse stemødrene, men vi får se det på den positive måten; det virker som de fleste onde stemødrene allerede er i forhold og ikke er fritt vilt for våre Xèr;)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Bare hold dere greie så går det nok bra.
bærtæ Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Vi alenemødre er faktisk i bestittelse av evnen til å oppføre oss voksent...i lik grad som andre voksne mennesker. Skjønner ikke hvorfor det kommer tråder her om at vi må oppføre oss uten at noen i det hele tatt har klaget på stemødre her inne. Alt i alt er det sjeldent,- i min vennekrets ihvertfall, at konfliktnivået er så høyt som det forklares her. Og i så tilfelle tviler jeg sterkt på at alt skyldes biomor.
-Amelie- Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Jeg var innom litt for å se om jeg kunne få noen idéer om hvordan jeg burde forholde meg til barnefarens nye kjæreste og slikt, men hjelpe meg. Det hjalp ikke akkurat.
winneboo Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 De er jo ikke riktig kloke der inne. Hadde et stramt forhold til veslas stemor i begynnelsen(med god grunn) men nå går det bedre. Å jeg stoler 100% på henne. Om mora til kjærestens barn liker meg aner jeg ikke, hun er hyggelig mot meg å jeg er hyggelig mot henne, så det er jo det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå