Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Er 11 fullgåtte uker i dag, og har kjent en og annen kynner de siste dagene ..... Husker jeg fikk det ganske tidlig med Knøttet også, men tror ikke det var sååå tidlig... Er kanskje vanlig at de kommer tidligere med nr 2? På forhånd takk for svar! =0)
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 jeg begynte vel ikke med ordentlig kynnere før i ca uke 21-22.. de siste to ukene (er i uke 25 nå) og nå begynner de VIRKELIG Å BLI plagsomme.. masse hele tiden snufs..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 mine første kom vel i uke 17 om jeg ikke husker feil...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 uke 16, kommer som regel tidligere i andre svangerskap (dette er mitt andre, fikk det så tidlig i første også mener jeg å huske...)
spirenr 2 er gutt! Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Har hørt at de kan komme tidligere dersom du er flergangsfødende. Jeg fikk dem ca rundt uke 18. Men synes det er meget smertefullt.... Havnet på føden en morgen for de hadde kommet med jevne mellomrom hele natten , og det var så vondt at jeg svettet... Men det var bare kynnere gitt.Forrige gang hadde jeg ikke kynnere...
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Eg merka ikkje noko til dei før no heilt mot slutten, kanskje dei to siste vekene (men det var sånn at eg måtte holde på magen for å vere sikker på at det var ein kynnar). No dei siste dagane har dei blitt meir tydelege og vondare, men eg er førstegangs så det er jo vanleg å ikkje kjenne noko til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå