OnlyMe Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Har tenkt å ta en tur, men klarer ikke bestemme oss for når! Eller om vi evnt skal ta to turer... Ser for meg at det er enklest med en liten baby (noen mnd), som mest ligger i ro, og sover. Men samtidig må det jo være gøyere å kunne ta en som er nærmere året, ut i bassenget... Hmmm Noen med erfaringer å dele?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ville enten tatt med en veldig liten baby eller ventet til ungen var 1,5 år elelr mer. Kunne ikke teke meg ha med meg en baby på åle eller krabbestadiet til syden, på meg virker det veldig slitsomt. Enten en liten en som ligger mest i ro, eller en som kan gå og gjøre seg litt forstått.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Var i syden da Knøttet var 10 mnd og det var et slit!!!!!! Neste gang reiser vi enten før babyen¨blir 6 mnd, eller så venter vi til h*n har lært å gå!! =0)
05juli Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Endelig noen som er ærlige på at det ikke nødvendigvis er supert og ha med baby til syden. Vi dro når datteren vår var 8 mnd, ikke særlig vellyket. Hatet sanden, skulle bare krappe og krype og gå med hjelp, sov også veldig dårlig. Men vi mistet ikke motet og reiste igjen nå i påsken, da var hun 20 mnd og turen var veldig vellyket!! Men det hele kommer jo ann på hva slags barn du har.
OnlyMe Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Da tror jeg vi skal ta to turer;) En mens h*n er liten, og når våren kommer neste år, så reiser vi uten h*n! For det høres jo ganske stressende ut, om man skal ta de med når de er bitte små... Tenker på vogn, bilstol osv :s
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 har ingen erfaringer, men har veldig lyst å dra da den lille er rundt 6-8mnd (altså neste sommer) Har en lillebror som er 8mnd nå, og ser at han blir fryktelig utslitt og lettere grinete da det er så varmt som nå.. så tror jeg vil vente litt lengre enn jeg hadde planlagt. Men mange barselgrupper som tar turen til syden og sier de har det topp.. så det kommer vel ann på forventningene for ferien også.. hehe
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Knøtte storkoste seg i syden da (da han var 10 mnd) Elsker å bade! Men det er sliltsomt med en liten en som enda ikke kan gå selv, og som krever noe hele tiden. Ikke minst flyturen som var slitsom...
Arwen* Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har bare erfaring fra mine har vært 1,5 år, og det har vært helt topp. Nå planlegger vi en tur i permisjonstia, og funderer igrunn på det samme som deg. Kan tenke meg at det blir styrete når de forventer å bevege seg rundt, men ikke kan gå ja. Vi tenker å dra i desember/januar, da vil vår lille være 5-6 mnd. Skulle gjerne hørt om erfaringer fra det..
Love my kidz Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Søstra mi og mannen hennes tok med seg jenta si til syden da hun nettopp var fylt 1 år, og de syntes det var slitsomt! Det var utrolig krevende med søvn og aktivisering. Ikke bader de så godt heller ennå i den alderen. Nå er jenta blitt fire år, og de er på ny tur som går myyyyye bedre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå