Gå til innhold

Hva gir man i bryllupsgave til et vennepar man er mye sammen med ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir man penger eller gavekort ? er 1000 kr nok liksom ? er penger/gavekort uvanlig i bryllup ? trenger gode tips til gave her nå . de ønsker seg ikke noe spesifikt. endel på glasmagasinet , men det kommer de nok til å få MYE av , så morro med noe annerledes. forslag !!! ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt. trenger hjelp.

Skrevet

av våre tre vennepar på min side fikk vi 1500kr + at hver av de hadde en gave utennom....forloveren min hadde brodert bilde av et brudepar m/ dato og navn, det andre venneparet hadde kjøpt en glasskube som det sto gravert navn, dato og navn på kirke osv inni, og det tredje hadde laget et slags skilt med navn og dato.

på sambo sin side gav to av venneparene gavekort på 500kr hver og et kjøpte moccamaster....

Skrevet

dytt

Skrevet

Både vi ,og ett vennepar som er i "bestis-kretsen", gifter oss i år! Vi har blitt enige om å "bytte" tusenlapp, i og med at penger er mest gangbart;=9

Skrevet

Til våre nære venner gav vi gassgrill. det var deres ønske. så nå har vi koselige grillvkelder sammen :)

Skrevet

1000 kr er nok er fin gave ja. Jeg synes det er vanskelig å komme med forslag.

Skrevet

dytt

Skrevet

dytt

Skrevet

dytter mere.. så lite hjelpsomme dere er i varmen da ;):)

Skrevet

En fin bryllupsgave (syns jeg), er disse glassfatene som de har på glassmagasiner, slike til å henge på veggen eller sette frem til pynt. De har forskjellige motiver på de, og det med rødt hjerte på, syns jeg passer til bryllupsgave.

Husker ikke hvem som lager dem.

Skrevet

Bestevenninnen min giftet seg nå nettopp og jeg kjøpte en gave til 1000kr. Ble kjempefornøyd med den. Kjøpte 2 store rødvinsglass på glassmagasinet for kr 150 pr stk også fikk jeg dem til å sende det inn for å gravere inn navnet dems på hvert sitt glass med datoen de giftet seg på under. Graveringen ble mye bedre enn forventa og det ble en veldig populær gave. Anbefales å gjøre hvis du har tid til å vente på det siden det tar vel rundt 10-14 dager å få det sendt inn osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...