Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Noen som vet om det "går an"? Har litt halsbetennelse og har gått på pencilin siden fredag, så lurte på om jeg kunne trene neste uke selv om jeg fremdeles tar piller:p Bedre i halsen da... hehe.. Blir gal av å sitte i sofaen å bare være "syk"..
snartmammapåny Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Om jeg hadde følt meg frisk igjen så hadde jeg trent. Men du må kjenne din egen kropp.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Halsbetennelse er ikke tïl å spøke med. Du bør trene rolig, ikke for høy puls. Kjenne etter om du blir sliten, da slutter du. Bygg deg opp igjen gradvis.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Generelt sett så skal man ikke trene når man er syk, men vente til man er helt frisk igjen. Hva med å heller gå en tur og gjøre litt rolige øvelser, unngå å bli sliten og svett i hvertfall.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Tusen takk for svar Så fristende å stikke å trene når jeg har sett det har vært effektivt lissom... (begynte å trene for en mnd siden (på treningssenter) og har 3-4cm av magen min er blitt borte allerede...Ikke gått ned noen kg enda da, men satse på d e blitt muskla ) Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå