Dollywood Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 siden grillsesongen startet. blir faen ikke så mye som et eneste grillmåltid eller en ensee is før de er borte igjen! jeg lover!
Dollywood Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 ja, ikke sant? jeg skal sulte meg, det er det jeg skal. følelsen av å være feit er verre enn følelsen av sult.... ihvertfall noen dager...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 er du sikker på at det ikke er det vannet du har over hode som veier de 3 kg mer da??? ;p
Dollywood Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 jo, det er godt mulig at det er det som tynger meg....:-) men jeg vet at jeg har spist noe sinnsykt de siste dagene da. hvorofr spiser man så sinnsykt mye når man griller da?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 fordi det er godt og man ikke griller hele året blir litt som jule maten.
Dollywood Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 ja,m huff men nå er det slutt på grillsesongen for min del altså ja, jeg mener det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå