Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Er det noen som har erfaring med den ufarlige versjonen av svangerskapskløe? Jeg holder på å gå fra vettet, klør overalt minus ansiktet og brystet. Det jeg lurer mest på er når den gir seg etter fødsel: fastlegen min sa 1-2 dager, gyn.legen på sykeshuset sa at den forsvant med morkaka mens det på nettsiden pasienthåndboka står 1 - 2 UKER.
ziba Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Hei. Har vært veldig plaget med kløe. trodde jeg skulle bli gal en periode . hadde det i flere uker. Fikk beskjed av legen om å ta allergitablettene mine . Polaramin. Det hjalp.Plutselig en dag nå forsvant kløen, og jeg tar ikke tabletter heller. så skal krysse fingrene for at det slipper hos deg snart og. Viktig uansett å smøre deg ofte, gjerne med alo vera
nick_350698 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har fått Polaramin mot kløen, men blir veldig sløv av dem, så tar bare på kvelden. Sist svangerskap hadde jeg også en del kløe, men synes å huske at det ga seg etter fødsel. Eller kanskje jeg bare var så opptatt av baby og amming etterpå at jeg ikke merket noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå