Silja FullFres McQueen Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Første dagen gikk fint.. Holdt meg unna "vanlig" mat.. Igår spiste jeg en liten bit flintstek, og litt sjokolade.. Idag spiste jeg to-tre små boller, og to skiver med nugatti... =( Er hele kuren ødelagt nå? Er det bare å droppe den, og begynne på nytt senere? Eller skal jeg fullføre, og prøve så hardt jeg kan å holde meg unna vanlig mat resten av tiden?
1881 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Er jo ikke store vitsen og gjøre resten når du allerede har "brutt" kuren. Det er en utrenselseskur og ikke en slankekur slik mange tror det er. Ville heller prøvd om et par uker, men er du ikke motivert noe det virker som du ikke er så ville jeg droppet til jeg var 100% klar for den.
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Hmm, ja kanskje du har rett...
1881 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Det var bare min tanke, du får jo nesten ta avgjørelsen selv, var også drittlei etter 3 dager første gangen jeg prøvde sykehusdietten, lot det går 4 måneder før jeg bet tenna sammen og fullførte den! Gikk ned 5 kilo da.
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Joa, men hvis det ikke er noe vits i å fullføre den nu, selv om jeg skulle greie å holde meg unna vanlig mat de resterende dagene, så ER det jo ikke noen vits i å fullføre... Men samtidig så er det grusomt surt å måtte avslutte da.. =/
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 ny dag imorra, fortsett du! Ellers vil du bare bli enda surere fordi du ikke har viljestyrke:/ og ta en dag om gangen i hodet også! Viktig! Og skriv ned hvorfor du velger å spise når du gjør det, og hva du spiser, wish u luck og tar deg i øra: HOLD UT!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå