Gå til innhold

hvor påvirket av reklame blir du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte på det med innlegget mitt om å prøve nye ting..enkelte reklamer frister meg,speiselt ting til lillemann..ikke så mye vaskepulver.men mat og barneting er moro

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en sucker for hårsjampo og sånne ting jeg...

Ellers var det den dagen det surra og gikk en reklame med noe sånn sjokoladegreier, de halve rundingene med en nøtt inni og sjokolade på toppen.. husker ikke hva de het.. på kvelden måtte jeg bare gå å kjøpe meg en pakke. Litt bittert, for jeg var jo veldig klar over at reklamen vant over meg..

Skrevet

Blir nok mer påvirket av det enn jeg egentlig liker å innrømme for å si det slik. Ingen vil vel innrømme at de lar seg lett påvirke av reklame, men tror nok svært mange, inkludert meg selv, lar seg lett påvirke, men kun når det gjedler ting man har en viss interesse for da. Løper likosm ikke ut og kjøper ny bil hver gang jeg ser en ny bilreklame, hehe....

Skrevet

er veldig lett påvirkelig når det gjelder reklame..

særlig på sminke,klær husholdningartikler og mat... kjøper alltid en ny ting som nettopp har kommet ut eller en nyhet når jeg handler, men vil vel helst ikke innrømme det da;o)

Skrevet

Veldig!

Er nyssgjerrig av natur, og må derfor prøve siste nytt, enten det er pålegg, bleier, tannkrem eller no annet "dill".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...