Gå til innhold

Åh, Sienna blir ikke "mett"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs. Hun suger som en gal, så gulper hun oppigjen alt, og så vil hun suge igjen. Vet ikke min arme råd jeg, hun suger meg tørr- og jeg har hittil hatt alt for mye melk.. nå er det pupping til den store gullmedalje og så skriking til jeg har greid å produsere mer. Kan det være at hun rett og slett er tørst?? På grunn av varmen tenker jeg på..

Noen som har vært i samme situasjon? Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å gi litt vann. Det beste er vell å koke opp vann og avkjøle det litt og gi henne. Det kan godt være hun er tørst, det er jo fryktelig varmt (her ihvertfall) og melk er jo ikke noe særlig som tørstedrikk. Så må du også passe på å drikke MYE!

Skrevet

Men hun er bare 16dager- er ikke det litt tidlig å gi vann da da?

Skrevet

min lille fikk vann en gang mens vi var på sykehuset :)

Skrevet

er vel et ganske vanlig "problem" :-) Tror nok hun er mett, vanlig at de roter slik en periode. Kanskje økedøgn? Gulpingen tyder må nok mat...

Min er iallefall også slik, men har blitt mindre av det i det siste(er 4 mnd). Ikke nødvendig å gi vann, det skal være nok å bare amme.

Lykke til!

Skrevet

Stakar liten har slokna nå, helt utslitt etter slitsom dag. Det er nok litt i varmeste laget for disse små englene våre i disse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...