Gå til innhold

flere som føler de har fått mage allerede??


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

herre min hatt, føler jeg ser gravid ut allerede jeg. magen har liksom en kul nederst, en stram en, ikke slapp sånn den var før jeg ble gravid. har igjen litt mage etter første graviditet, men den er nå enda større, hehe:) kanskje jeg slapper av mer i magen nå som jeg vet den snart skal bli større?! forøvrig så elsker jeg gravidmagen min, slipper å tenke på at den må holdes inn, eller at den er valkete! blir oppstramming når bebisen er ute, da skal ikke jeg ha flere kids på noen år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg også, men jeg spurte ei venninne om det syntes og hun sa nei. Ikke kjæresten min ser det heller, men han sier han ikke er så god på sånt. Spørs om vi synes vi ser litt større ut enn det vi er, vi føler oss jo så veldig gravide:-) Synes det er litt moro at vi snart nå går inn i den perioden hvor de rundt oss begynner å prate sammen .."er hun gravid, eller?" Men selvsagt tør de ikke å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joda, er jo moro at folk lurer, men synes å det er litt kjipt om de ikke lurer å, bare tenker at jeg har spist litt vell mye grillmat i det siste, hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må knise litt når jeg tenker på den der: er hun gravid eller..... spist mye god mat??... Artig når folk for alvor begynner å se en gravidmage :-)

 

Du sa at dette var nr.2, da blir vel magen større litt fortere enn første gang? Ikke at jeg har så god peiling, bærer på mitt første barn nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg har fått DEN kulemagen allerede.. men vet at det bare er noe jeg innbiller meg. Litt oppblåst er den også da, og så litt ekstra etter første graviditet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 6 + 2 i dag - var helt sykt oppblåst i magen de to første ukene, men føler at det har gitt seg litt nå. Magen har ikke blitt så mye større ennå men når jeg tar på den så synes jeg at den føles litt annerledes - litt mer sånn kuleform liksom, og når jeg prøver å holde inn magen så er kulen der fremdeles. Gleder meg til det synes orntli´:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Believe me... med nr 5 kommer magen fort! Jeg er skikkelig oppblåst, og mannen kommenterte i går at "jammen kommer magen fort denne gangen"! Nesten så han måtte ligge på sofaen i natt! Men det er nok bare det at jeg er oppblåst foreløpig. Regner ikke med at buksene blir for små riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...