Karomamma Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Begynner dere å komme i mål? Er alt i boks, blomster, hår og innsydde kjoler? dritgrei - har du valgt sanger ennå? Du må huske å holde oss oppdatert, vettu! Snulder - dere må også bestemme sanger snart Vi får snakkes om det praktiske snart- Det går fort mot ferietid og vi er bortreist omtrent hele juli... Ha en fin sommerkveld!
♥Snulder Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Det humper seg fremover! Myyye å ordne på kort tid nå, men jeg jobber best under press så vi kommer nok i mål! Sanger ja.... Vi tenkte Öppna din dör, samt Bette Midlers "The Rose"?? Mener å huske at du nevnte det var en sang du kunne godt?! Gitaristen har sagt ja! Han spiller på det meste med strenger... er i hovedsak el-gitarist, men spiller også klassisk, 8-strenger osv. Hvis du finner noen ledige datoer i kalender`n din, så kan vi prøve å treffes.... I og med at gitaristen også er Osloboer, så kunne vi jo satset på å møtes alle! Noen alternative datoer er fint, i og med at han stadig vekk er borte på saker og ting...;=)
Karomamma Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Klart du kommer i mål The rose er no problem!! Veldig fin i vielse, har sunget den flere ganger med både gitar, piano, keyboard og orgel (!!!) Jeg har lastet ned Öppna din dörr og hørt litt på den, den blir også fiiiin! Det blir kjempefint med gitar! Si til gitaristen at jeg tar Öppna din dörr i original toneart og The Rose i C-dur (tror det er original, men jeg mener jeg har noter et eller annet sted hvis han trenger). Kan ringe deg i helgen eller noe, etter Madrid. Vi kan gjerne møtes alle her i Oslo
♥Snulder Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Høres flott ut!!!! Blir så glad for hver ting som ordner seg!! God tur til Madrid!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg føler i grunnen at jeg har ting under kontroll jeg eller følte i alle fall ;-) For med en gang stress ble nevnt, så ble jeg det nemlig, stressa altså, for da tenkte jeg - hmmm hva har jeg glemt?? Men det er tre ting som surrer i hodet konstant: 1. tenk om folk blir flaue for at jeg har invitert dem, og ikke skjønner hvorfor 2. musikere... hjelpes... skal jeg spørre dem jeg vil spørre? 3. kjolen..... hmmmm... hun har ikke begynt å sy på den enda.... blir den ferdig,, eller må jeg kjøpe til slutt??? men ellers har jeg kontroll altså ha ha ha ha ha ha ha ha ha
♥Snulder Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Kjære Dritgrei-saken! Klart folk ikke blir flaue over en invitasjon!!! De synes det er koselig!!! Lover!!! Spør de musikerne du ønsker skal komme, det verste de kan svare er nei....;=) Kjolen ja.... da hadde nok jeg blitt litt stressa og gett! Hvis hun ikke har begynt enda??? Men den blir nok bra til slutt og du blir aldeles nydelig i den!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 snille vakre fine flotte sydamen,som har tusen millioner ting å tenke på, og venter enda en ny liten baby om kun kort tid.... hun har rett og slett alt under kontroll hun, for det ringte hun å sa i dag, blandt alle andre slags små fine ting å si. DEt var deilig, nå er jeg glad!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Sydamer som kan sy, de syr en kjole på et blunk.. De har kontrollen.. Nesten litt utrolig:) Folk blir glade for å bli bedt i bryllup. Jeg har vært i mange bryllup og det har vært kun ett som jeg stussa på. Men jeg koste meg masse allikevel. Alle de rare tankene som vi damer får- menn har ikke disse. Jeg er sikker på det.. Lykke til, pust med magen. Du kommer i mål... jeg lover:)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 hmmm takk.... dette kom jo akkurat på riktig tidspunkt :-) he he jeg skrev jo akkurat et panikk innlegg ha ha ha ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå