Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så SVÆR. Er 27 uker på vei. Har målt, er 95 cm rundt magen ( navlen) Er jeg urimelig stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, nei et tror jeg da ikke. jeg er 94 cm (der magen er tykkest) og er i uke 25. føler meg ikke så veldig svær, akkurat passe egentlig.

Skrevet

Er vel egentlig vanskelig å si noe om. Vet ikke hvor langt det var rundt før du ble gravid. Er vel nesten økningen man må gå etter. Jeg var smal før (str. 34/36), og nå er jeg 102cm rundt. Er 28 uker i dag.

Skrevet

Takk for svar.

Var tynn før jeg ble gravid. Str 36. Godt å høre at jeg ikke er unormal svær da. Er bare 160 cm så det ser vel veldig stort ut da. Har bare mage.

Skrevet

Jeg er 20 uker på vei og er 88 cm rundt magen..

Skrevet

Jeg er 93 og 16 uker på vei:)

Alle sier jeg har kjempestor mage, for å være så kort på vei...

Har litt med benbygning og fett og gjøre også. Venninna mi var 90 når hun var høygravid, så det er forskjell på folk:)

Skrevet

Hm...selv er jeg 173 høy normal størrelse(small eller 36 vanligvis) og allerede 97 cm rundt magen i uke 23...(!!!)...stor..?

Skrevet

jeg er rundt 170 høy, startet på 64kg dette svangerskapet, målte til sånn ca 100cm rundt magen i uke 21 (er nå 22) ... men symfyse-målet mitt er temmelig høyt også.. så da er jeg vel bare stor.. gjør lite så lenge barnet blir inni magen til termin :))

Skrevet

Godt å høre at vi er flere hehe...symfysemål høyt her også...62 kilo ved start men nesten 72 nå.... (!)

Skrevet

er 25 uker og 95cm, tar det hele med knusende ro!

Skrevet

det er jo et menneske inni der! jeg er og 25 uker og 95 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...