Gå til innhold

Fascinerende effekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann hadde feber i hele går, og fortsatte med laber i form i dag. Mistenkte vond hals, og ringte legevakten. De hadde ingen kø, og jeg fikk komme med en gang (luksus...)

Han hadde visst halsbetennelse, og vi fikk resept på flytende penecilin. I løpet av en halvtime fra han fikk svelget det ned gikk han fra å være varm og ekstremt sutrete til å bli helt bajas og blid som en sol...

Helt utrolig at det virker så fort! Dessverre må vi jo gi han den grusomme medisinen i 10 dager da, men det skal nok gå på et vis ;-)

Er bare lykkelig over at han er frisk igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var effektivt ja! Trodde det tok en 2-3 dager før det fikk effekt jeg. Så bra at han virker bedre, syke barn er ikke noe kjekt, verken for barnet selv eller foreldre. Håper han holder seg bra nå da! Og du finner sikkert en lur måte å få i ham medisinen på :-)

Skrevet

Oi så bra da, det er jammen imponerende! :)

God bedring til storegutt:)

Skrevet

Jada, vil han ikke så må han. Han protesterer litt, men svelger det fint ned. Har forklart at han må ta det for å bli frisk. Han liker jo ikke å være syk ;-)

Skrev et innlegg til deg lenger nede forresten :-)

Skrevet

Stakkars liten som har halsbetennelse i varmen daaa! =(

Utrolig bra at medisinen virker så fort da. =)

Skrevet

Jeg ga medisin blandet med is 3 ganger om dagen da jenta mi var liten. Problemet var at hun måtte avvennes fra isen etterpå:)

Skrevet

Nei, det er ikke godt. Ante virkelig ugle i mosen når han ikke ville ha is og ikke ville kose med smokken??!!

Da er han ikke frisk, nei...

Skrevet

He he, ja det er jo ikke så artig ;-) Det smake virkelig helt jævli! Tok en dråpe for å se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...