Gå til innhold

hvor selger dem billige, men bra støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kan snart fly! Foten detter av og alt mulig rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs har endel rimelige, har jeg sett...

Skrevet

Oki.. takk.. Skal se neste gang jeg er der..=)

Skrevet

Ofte endel tilbud på Elkjøp, vi kjøpte vår en Electrolux med 1200 kroner i avslag på nettopp Elkjøp, førpris var 2200 fikk den for 1000 kroner og den er kjempebra etter min mening.

De til 200-300 kroner på obs og lignende suger jo ikke opp halvparten av det som vår støvsuger gjør.

Skrevet

neail fish eller hva den het.. den er super bra...

tror vi ga 1500 for den på obs

Skrevet

Min erfaring er at det er dumt å kjøpe sånne ting billig. Så her skal det kjøpes inn en Miele-støvsuger til rundt omkring 2 - 2500. Har tenkt å ha samme støvsugeren i noen år, og da velger jeg heller å legge noen kroner i den enn en billig drittmaskin som knapt nok suger opp en eneste hybelkanin.

Skrevet

Nå mente jeg ikke såååå rimelige da, men de til rundt en tusenlapp liksom. Tror ikke det spiller stor rolle hvor du kjøper dem om de koster 200-300, da er de vel like dårlige uansett:)

Skrevet

vi har også sentralstøvsuger og synes ikke den suger på langt nær så bra som den vi kjøpte på obs.. men dette merke tror jeg også vi kan få tak i på elkjøp og ekspert

Skrevet

finn deg miele støvsuger på tilbud, det BESTE jeg har vært borti.. nå har jeg en phillips som er like dyr og dne er ikke halvparten så god engang.. den miele jeg sikter til er på tilbud til en 1000 lapp innimellom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...