Gå til innhold

noe som skjer snart????


Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikkelig nedpress... magen har sunket ned på knærene kansje ikke så langt ( men føles ihvertfall sånn)... er såååå sinnsykt lite liv her de siste dagene... før var det fullt action morgen og kveld, nå er det veldig rolig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt....

Skrevet

Virker kanskje som det, jeg er 38 uker og kjenner det samme. Men du har fortsatt 3-4 uker til termin så det er kanskje dumt å begynne å vente også. Tror babyene kan legge seg til en hel måned för den kommer. Men man kan jo krysse fingrene for at den kanskje kommer litt för....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...