gullet kom 03.07.07 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 har skikkelig nedpress... magen har sunket ned på knærene kansje ikke så langt ( men føles ihvertfall sånn)... er såååå sinnsykt lite liv her de siste dagene... før var det fullt action morgen og kveld, nå er det veldig rolig....
Betti spaghetti Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Virker kanskje som det, jeg er 38 uker og kjenner det samme. Men du har fortsatt 3-4 uker til termin så det er kanskje dumt å begynne å vente også. Tror babyene kan legge seg til en hel måned för den kommer. Men man kan jo krysse fingrene for at den kanskje kommer litt för....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå