Gå til innhold

Er du her enda, Alva..? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå syns jeg snart du må få han der tassen ut. Kanskje han blir like stor som min minstemann - he he... Han var 4,8 kg.

Kom i prekestol på Storken - au au :-)

Har dere funnet navn forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid like oppmuntrende ser jeg, du MÅ jo ikke fortelle meg at en baby på 4,8 kg er au-au å få ut vet du, hehe....

Ja, jeg synes også godt han kan komme nå, men han er sta og vil ikke, sikkert fornærmet fordi vi prøvde å lokke ham ut på fredag når legen strippet, så nå vil han ihvertfall ikke! ;-) Har litt tak og en og annen rie, men med sånn ca 1-2 timer mellom hver rie og bare kynnere her og der i mellom så er det jo ikke akkurat noe bra fødseltegn da... Regner med å måtte gå i noen dager til.

Navn? Må han virkelig ha det da? Tenke å bare kalle ham for Babyen eller Lillebror jeg da, så venter vi i 6 mnd og ser hva folkeregisteret mener han bør hete, hehe... Nei, navn er noe vanskelige greier, vi må nok enda ha litt tid på oss, se ham først og slikt.

Skrevet

He he, slemme meg... ;-)

Nei, min yngste hadde heller ikke navn før etter at han var ute.

Lykke til i hvertfall =))

Skrevet

Takk for det. Har faktisk fått litt angst nå som det er så nærmt, har ikke gruet meg før, men nå kjenner jeg nervene litt ja.... :-/

Skrevet

Off, ja det er klart!

Blir plutselig veldig virkelig, og man vet jo ikke helt hva man går til...

Tror nok det går fint med deg, og at du får føde på Storken. Jeg syns det var helt topp! Når mitt blodtrykk som var høyt hele svangerskapet gikk ned, gjør sikkert ditt også det =)

Skrevet

Ja det var jo gått helt ned i 120/70 på fredag, så det er jo topp! :-) Håper på Storken denne gangen også (nr 2 ble født der), men likevel, har nerver nå ja! De få riene jeg har ikke ikke såååå vonde, men nok til å få meg til å svelge tungt og tenke at dette er bare barnematen i forhold til hvordan jeg vet det kommer til å bli *grøsse* Jaja, det går nok bra og det skal bli deilig å få det overstått! Prøver å tenke på min mormor som har født 7 barn, kunne hun klare det så skal nå jeg klare 3! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...