Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Så nettopp et innslag på Dagsrevyen nå at forskere i Iran har lov å forske på befruktede egg til de er 4 MÅNEDER gamle!!!!! Fordi å skade et foster på 4 mnd er ikke det samme som å tilintetgjøre et menneske! Det er nemlig først i 5 måned at sjelen inntar fosteret og det kan regnes som et menneske... Hva syns dere jenter om det?????
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 4 mnd???? det er vel litt å ta i, synes jeg... Synes det er uakseptabelt... Hadde bare vært et embryo som forskes på så kunne jeg til en viss grad akseptere det... men ikke når det er 4 mnd, er jo et lite menneske...
fremtidoghåp Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Fullstendig uakseptabelt, spør du meg! Etter mindre enn to måneder (7 uker) er ALLE organer dannet, og hjertet har slått siden dag 25 eller snoe slikt. Jeg kan heller ikke skjønne annet enn at et foster på 4 mnd må kunne føle smerte. Nei, jeg blir trist når jeg leser slikt!
Anonym_her_inne Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Nei, dette var fælt synes jeg. Men hvor i all verden får de tak i fostre på 4 måneder?? De er jo i mors mage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå