Gå til innhold

jeg er så lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle de trådene som handler om hvor mye folk har gjort i huset deres den dagen.

trenger vi å skryte av at man gjør rent, vi gjør vel det de fleste av oss, hvær dag.

ja jeg har svart på slike tråder men bare når jeg har kjeda meg.

neste gang skal jeg sjekke om det har vært angrep fra en anonym eller noen andre på hvor mye folk sitter her og om de gjør noe annet. for det er vel heller ikke noen grunn til å skulle forsvare hvor mye man er på dib vel. jeg er innom noen min hele dagen jeg for pc står i stua. sjekker om det er noe spennende, også andre steder og regner med at de som man ser mest her gjør noe tilsvarende.

men blir litt oppgitt over å sse noe som skriver fek. se så flink jeg har vært, så blir jeg nyskjærrig for så og oppdage at det er en liste over hva man har gjort i huset. og stort sett ser jeg ikke noe ekstra ordinært som er gjort som ikke gjøres i et hvært hjem i løpet av en dag eller en uke.

i dag har jeg sitti på rævva mye, men likevel klart å gjøre daglige gjøremål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,, det er noen mennesker som skal ha skryt for alt de gjør.

en "venn" av meg ringer vær gang han har vasket eller gjort noe i huset. han forteller hva han har gjort også må han leggge på. spør aldri om noe, bare forteller at han foreksempel har vasket gulvet.

å vær gang forstår jeg like lite av hvorfor han gidder og ringe.

noen er bare sånn

Skrevet

ja menn han er mann og da har jeg lært at de trenger mye skryt når de gjør noe. høhøhø

nei da, jeg vet at noen er sånn men syntes det er sånne tråder her hvær dag. og da blir jeg litt lei. greit om man har gjort noe som virkelig tar tid i tillegg til det vanlige men gulvvask er ikke ekstra ordinært spør du meg heller ei klesvask eller oppvask liksom

Skrevet

jeg er helt enig. hadde aldri giddet og lagt inn et innlegg om at jeg har vakset opp eller hengtoppklær eller noe i den duren.

det er da ikke sånne ting det er gøy og prate om.

Skrevet

nei det er ikke gøy og prate om kansje fordi jeg ikke ssyntes det er noen morsom aktivitet men nødvendig. men likevel sitter jeg vist her å diskuterer det nå.

;p

Skrevet

jeg vet :-)

men vi er kulere en de :P

Skrevet

definnitivt kulere og mye penere også, faktisk penest på dib ikkesant?

Skrevet

selvsakt. de andre er ikke værd noen ting i forhold til oss.

kansje vi skal stare vår egen side? de penes side?

Skrevet

ooooooooooooh ja.

løpe inn på ris og ros og be om eget forum.

Skrevet

Veit du hva, jeg gjør alt det på disse listene så sjelden at jeg forbeholder meg retten til å skryte om jeg plutselig skulle få et skravlevirus. Ikke uttal deg om ethvert hjem..

Skrevet

og jeg forbeholder meg retten til og syns det er et dårlig samtalleemne

Skrevet

Sug lut: Er du meg? -Er jeg deg? -Og i tilfelle, hvem er kjøteren, hvem er pipetten, og ikke minst, suger liljer (lut)?

Skrevet

nå har ikke jeg lagt merke til at du har startet en slik tråd. og når man ser enkelte som starter disse trådene ofte nok til at det ikke er unormalt at de faktisk gjør rent. så blir det litt irriterende. utalte meg ikke om alle jeg sa faktisk de fleste. ut i fra mitt intrykk av normalen i samfunnet.

Skrevet

Helt for slike tråder. Det er alt for lite åpent selvskryt her i landet, og janteloven suger lut (uten at dette på noen måte involverer luten).

Skrevet

Dessuten er jeg ikke typen til å vente på min lønn i himmelen eller å la mine gode gjerninger skje i stillhet, jeg krever ros og må jeg gi den selv, so be it, and the devil take the hindmost.

Skrevet

Hvis du har dekorert veggene dine med meterlange utskrifter av Pegasusinnlegget mitt til Dig, behøver du aldrig mere rose Dig selv. :-)

Skrevet

litt forskjellig syn på ting her. lønn i himmelen du liksom og gode gjærninger. jeg ser på det som a belønningen blir at huset mitt ser ok ut, jeg slipper å ta skippertak. det er lønn det og det er faen ikke stille når jeg holder på. ikke etterpå heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...