Gå til innhold

Vann til de små...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man begynne å gi vann til barna? Noen som vet....? kom til å tenke på det her i varmen om man egentlig kan gi vann til de aller minste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe at det ikke er skadelig for de små å få vann, men jeg mener jeg har hørt at morsmelk også fungerer som tørstedrikke for de små...

De skal jo ikke akk ligge i sola nå om dagen....

Jeg har selv termin midt i juli og her hjemme er det et helvete..... 30 grader inne så du kan si at jeg ikke helt ser frem til en sommer med en liten en her..... Men ingenting hjelper... lufta står stille og sola steker på vinduene.

Så jeg er glad vi driver å bygger og SKAL flytte herifra....

Skrevet

Når de begynner med fast føde :-) (ca 4-6 mnd) Frem til da holder det lenge med morsmelk. Gir en morsmelkerstatning må en kanskje gi vann litt før siden mme ikke blir regulert etter varmen slik morsmelk blir (mer tynn melk til babyen automatisk). Du kan jo så klart gi litt van før om du vil, men det er ikke nødvednig så lenge du ammer ofte nok.

Skrevet

Vann bør vel ikke erstatte morsmelk(erstatning), men om du føler du pør gi litt vann, bare husk å kok det først og avkjøl det. Gi det i ca 37grader, ikke kaldt...( Det ble ihvertfall sagt til meg når jeg fødte sist, midt i juli...)

Skrevet

vann kan ungene drikke fra 1.dag,men kok det og avkjøl det til kropptemperatur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...