Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 I gårkveld fikk jegså skrekkelig vondt i lysken og bekkenet da jeg stod, gikk ogtil og med da jeg satt megveldig raskt. Da jeg tråkka med foten i bakken kunne jeg kjenne at det strålte opp mot lysken. Jeg er førstegangsfødende og vet ikke helt hva dette kan være sympomer på, det eneste son slo meg var bekkenløsning. Men jeg vet ikke. I dag har jeg merket litt ubehag men har ikke bevegd meg så mye så det er vanskelig å si. Noen som har litt peiling? Veldig glad for svar.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har også hatt rare vondter i kroppen. En dag er det kjempevondt i hoften og en annen dag er det vondt i ryggen eller halebeine eller bekkene. Så går det over...like pluselig som det kom. Alle gravide har jo bekkenløsning til en viss grad så jeg regner med at det er noe sånt. Hadde det sån med første mann også men det var kun i perioder. Tror det er nok så normalt. Du får se om det gir seg og hvis ikke er det best å snakke med lege eller jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå