Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er 17. uke, og har nå begynt å legge merke til at magen min buler ut på høyresiden om morgenen og det er skikkelig hardt. Det forsvinner i løpet av dagen, da blir kulen mer fleskemage eller hva jeg skal si. Hehe. Noen som opplever det samme? Gleder meg til magen begynner å ta mer form.
Belle&Mini Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Ja men min lille mage buler mer på venstre side. Og ganske så hard på morningen,men blir mykere utover dagen. Er i 18+0 i dag og nå synes den mer og mer for hver dag Men fortsatt liten.
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 er nok slik at blæren er så full om morgenen at den skyver ut livmoren:) dette skjer iallefall om du ligger på siden
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 JA!! Jeg har det!! Lurer på hva det er... Fikk time for ultralyd i morgen. Håper ikke det er noe farlig... Fikk du vite hva det var eller?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Tror ikke det er noe farlig nei, ser ut til at det er ganske vanlig. Om natta forflytter babyen og livmora seg utifra hvordan du ligger å sover. Tror nok alt er helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå