Gå til innhold

Hva har deres barn klær på barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 15 mnd, svetter altfor lett med lin bukse og tynn genser/tynn body.. Nesten hverdag når jeg har hentet sønnen min på barnehage etter jobb, har han ofte varmeutslett på rygg, mage og bryst..Av og til på beina.. Han brukte tynn lin bukse med tynn genser/tynn body.. Vet ikke om det er lurt med tskjorte og pirat bukse?.. Om morgenen er det litt kjølig her på sørlandet.. og glo varm på dagen.. Skal jeg legge tskjorte/pirat bukse i sekken tilfeldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville lagt med skift som ikke var like varm og sakt i fra til bhg personellet at det var der.

Skrevet

Ta deg en prat med barnehagepersonalet og forklare dem situasjonen. Og så tar du med t skjorte og shorts og solkrem og ber dem bytte på han når det blir skikkelig varmt....

Skrevet

Det er gjerne litt luftigere med en t-skjorte enn en body. Jeg har på mine gutter kortbukse og en langarmet bomullsgenser om morgenen jeg, og så har de t-skjorte under eller i sekken. De voksne i barnehagen vet det, og skifter på de utpå dagen.. Smører hele overkroppen på dem om morgene jeg da, for på de varmeste dagene nå hender det de setter på vannsprederen i barnehagen og lar ungene løpe gjennom med bar overkropp for å kjøle seg litt. Ta en prat med personalet du, kanskje han kan gå i en singlet på det varmeste midt på dagen, ikke godt for han å bli så varm og svett.

Skrevet

Hver sine problemer: her lurer vi på om poden trenger fleecejakka under vindjakka hehe....kos dokker, her i nord er det kaldt:))

Skrevet

Her går guttene i bare undertøyet, altså bokser på 4 åringen og bleie på 2 åringen nå som det er så varmt, evt med en t-shorte eller 4 åringen med shotrs uten bokser under. Holder i lange baner, alt annet blir for varmt rett og slett. De har på seg mer om mornigen da, men sier til personalet at de må kle av dem utover dagen.

Skrevet

Kler på Leah en lett sommerkjole om morningen, og sender meg tskjorte/kortermet body og shorts i sekken, hvis de synes det blir bedre å bruke..

Er såpass varmt her om morningen at hun kan gå lettkledd.

Skrevet

de dagene det har vært kjølig på morgene sender jeg alltid med shorts og singlet i sekken.kjempe kjekt så slipper han å svette ihjel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...