missSophie Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 litt forvirret...har testet positivt på eggløsningstest i nesten en uke.skal det gå an???pleier å få det max en dag ellers...visst jeg er heldig å finne den!!!!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 det høres da merkelig ut? Hvilken test bruker du? Når er ikm da? Noen sier jo de har fått positiv el-test når de har vært gravide...
missSophie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 bruker afrodite eggløsningstest..har brukt den før. har ikm i slutten på juni..ca 30..så eggløsningen skulle vel latt vente på seg litt til..
rampejenta - ny spire Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 ta en graviditetstest i stede.. Lykke til
missSophie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 ja har bestilt det,men har jo ingen symptomer...har vært prøvere i et år nå....men men kan nå håpe!!!!!
sol_ 80 Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Lykke til m graviditets test:) Håper du har en spire i magen din, Vi har oxo vært prøvere i et år, så håper det klaffer snart... Tvi tvi
missSophie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 har liksom ingen tro på det denne gangen,føler meg rimelig avslappet..ved siste menstruasjon blødde jeg bare litt i to dager..kan det ha vært festeblødning da????uff har ikke helt oversikten på det her... tvi tvi til deg også!!!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 dette blir spennende må jeg si.. Har hørt om de som blir gravide når de selv minst forventer det... krysse fingrene for dere, dette fortjener dere nå=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå