Gå til innhold

Jippi!!


silje80@lykkelig

Anbefalte innlegg

Melder med inn i denne klubben nå

Positiv test i dag morges, helt uvirkelig etter 1.forsøk..har ikke helt gått opp for meg enda..

Termindato er 17.feb

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere!!! Håper å kunne si det samme i løpet av neste uke.... dette er også vårt 1. forsøk..:S

 

 

Gratti=)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte det på 1. forsøk vi og.. rart å tenke at tellinga begynte dagen etter jeg slutta på p-piller........... 5+4 nå. Gleder meg masse, men redd forå SA. noen andre som sliter med tanken...........???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,jeg sliter også med den tanken.. Men kan vel skylde meg litt selv. Jeg var inne på den siden her,det forumet. Og det er så stygt hva folk virkelig får seg til å si på nett! Er så redd så det er helt fælt!!! Men, husk at etter uke 5 er det 89,2% sjans for at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer saa mye:)

Har temin 5 feb jeg. Men heter Silje og er foedt i 80, og har bursdag 16 feb selv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg også, morsomt med en navnsøster :-)

Hvor i landet holder du til da..eller kanskje du ikke er i landet her, ser du skriver uten å og ø?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis:) jeg har og termin 17. Er veldig skummelt å lese for mye her inne før du er et stykke på vei. folk har mange vonde historier. Morsomt å lese uke til uke oversikten da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med samme dag da :-)

Ja, en får bare tenke positivt - Ikke så mye annet å gjøre.

Gratulerer også til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene om alle bekymringene. Kjæresten skjønner det ikke helt på samme måte.. men statistikken var litt beroligende. nesten 90% sjanse er bra, og etter uke 8 er det vel 97%.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten hos legen i går, så jeg hadde regnet litt feil. Fikk termin av han den 15.februar :-)

Noen andre som har da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet fra Oslo til Bekkestua i forrige uke. Har ikke aa og oe pga har engelsk tastatur, sambo er engelsk:)

Saa kanskje vi ses paa treff etterhvert da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...