Gå til innhold

bakoverbøyd livmor - samme som 2.tri!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bakoverbøyd livmor, dette vet jeg fordi jeg har tidligere tatt innvendig UL pga ekstreme menssmerter. Har imidlertid ikke tenkt noe mer over dette før nå. Er 16 uker i morra, og har ikke fått noe synlig mage. Jeg sover stortsett på magen, og om morran hvis jeg ruller meg over på ryggen så kjenner jeg tydelig at det er noe der, da har jeg en liten kul som er steinhard! Men utover dagen kjenner jeg som oftest ikke dette. Det varier litt fra dag til dag, antar at babyen flytter på seg osv. Lurer på om det er noen som vet noe om dette med bakoverbøyd livmor? Kan det være derfor at magen min er så "rar"? hehe, håper på svar ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kan gi en kommentar. Jeg har ogsaa bakoverboyd livmor, har hatt voldsomme menssmerter siden tenaarene, vankskligheter med aa bli gravid, men naa nesten fullgaatt velding normalt svangerskap (3 dager paa overtid). Hadde samme folelses som deg i begynnelsen av svangerskapet, men alt har utviklet sel helt normalt. Saa ikke bruk dyrebar energi paa aa engste deg. Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...