Fire småtroll Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 33år og 2,5uke siden jeg fikk barn nr tre, og det tar altfor lang tid å komme til hektene igjen.. Hormonelle hetetokter og humørsvingninger, blodfattig svimmel og uvel, sliten og trøtt! Også kommer denne varmen på toppen av det hele, og om ikke det er nok er magemålet fremdeles 100cm og jeg får ikke på meg et eneste sommerplagg fra i fjor :-( Vet jo jeg er litt for utålmodig, og må gi det littegranne mere tid, men jeg vil jo så gjerne rydde, vaske hus, leke med barn, reise på stranda, gå tur til byen osv osv. Har den lange lista med ting jeg har lyst til å gjøre, men har ikke ork eller tiltak til å ta tak i noe av det.. Kan jo bli deppa av mindre! Veslasnuppa er bare snill og helt nydelig da, må visst bare sette meg ned og glede meg over de små ting og satse på at energien og humøret kommer tilbake til meg etterhvert. Spiser litt is så lenge jeg :-)
Kakeåndsen Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Spis litt is for meg og du! Mi snuppe på tre uker tåler trolig ikke kumelk... Kjenner meg litt igjen i det du skriver, dvs jeg har nettopp hatt andre runde med nesten 40 i feber pga tette melkeganger. Ikke mye jeg har gjort de siste dagene bortsett fra å amme.....
Fire småtroll Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2007 Uff, misunner deg ikke de problemene! Jeg hadde flere runder med 40 i feber og antibiotikakurer med de to første, det er gørrvondt og slitsomt når det propper seg og blir betent i melkegangene. Har sluppet unna hittil denne gangen (bank i bordet). Masse god bedring og lykke til videre med amminga, håper du slipper flere sånne runder! Får liksom litt dårlig samvittighet over å ikke bare sitte her og strutte av lykke, jeg er jo ikke syk engang, men disse hormonelle humørsvingningene er jo endel av det å få barn de også, om noen uker er det vel glemt tenker jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå