Hilsen Aud Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 vel, fullt så dramatisk er det ikke - men jammen ikke langt i fra. Det renner og renner og renner, uten opphold. Jeg har hatt litt smålekkasjer fra puppene en stund, men nå - i 30 graders varme sitter jeg uten bikini og ser på en liten flom fra hver pupp.... Er dette pga varmen - eller kommer jeg til å ha det slik resten av svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg kjenner flere som har fått melk ganske tidlig. Mulig at varmen gjør at det blir mer, det vet jeg ikke. Du kan jo høre med jordmor om det er noe du kan gjøre for å holde produksjonen i ro hvis det er plagsomt. I allefall bør man visst ikke klemme ut melk fordi det stimulerer til videre melkeproduksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå