Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel, fullt så dramatisk er det ikke - men jammen ikke langt i fra. Det renner og renner og renner, uten opphold.

 

Jeg har hatt litt smålekkasjer fra puppene en stund, men nå - i 30 graders varme sitter jeg uten bikini og ser på en liten flom fra hver pupp....

 

Er dette pga varmen - eller kommer jeg til å ha det slik resten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere som har fått melk ganske tidlig. Mulig at varmen gjør at det blir mer, det vet jeg ikke. Du kan jo høre med jordmor om det er noe du kan gjøre for å holde produksjonen i ro hvis det er plagsomt. I allefall bør man visst ikke klemme ut melk fordi det stimulerer til videre melkeproduksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...