Gå til innhold

saueskinn i 25-30 grader.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere som har saueskinn i vogna nå når det er så utrolig varmt, er det bare meg som reagerer eller er det "normalt"....? Får helt vondt av de små som ligger der i den varmen, men mulig det er jeg som kler tulla mi i alt for lite... i kortarma body og et teppe såvidt over når hu sover... hun koser seg på bare madrassen med laken og jeg synes hun er mer enn varm nok.. (3 mnd)

Men klart -noen unger er kalde og noen er varme, skal ikke "ta" noen, bare spør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som regulerer varme så godt som ull. Har forsøkt forskjellige underlag, men det hun blir minst klam av her er saueskinnet, så vi holder oss til det.

 

Men..barn er forskjellige, og det er også kvaliteten på sauskinnene.

Skrevet

Her har vi 29 grader idag, og snuppa mi ligger på lammeskinn i vogna.

Enig i at det ser helt skrekkelig ut, men det skal regulere varmen så ho får riktig temperatur. Har prøvd uten skinnet, da ble ho svett og klam. Varm med skinn også, men ikke svett!

Skrevet

Min blir KJEMPE svett og klam med saueskinn, har 3 forskjellige og alle i god kvalitet, og han blir svett. Brukte det i sengen om vinteren og han var ofte svett når vi tok han opp om morgenen så kuttet det ut også.

 

Ull er bra til mye men det regulerer ikke varmen og er ikke bra om sommeren heller! Men det er mange som tror det ser jeg. Får også helt vondt av de som bruker ullbody osv om sommeren. De tror at det er bra for de små men sannheten er at selv den mykeste og beste babyullen klør hvis det blir varmt.

Skrevet

Er det virkelig noen som bruker ULLBODY i 25-30 varmegrader?????????

Skrevet

Er nok det ja....Stakkars babyer!

Skrevet

Ja det er mange som bruker ull om sommeren, det har blitt skrevet her flere ganger.

Skrevet

prøv å ta på dere en tynn ulltrøye i feks god merinoull og se.. det er ganske deilig selv om sommeren! men selvom jeg liker ull selv, blir snuppa her i huset varm både av skinn og ull.. tror de små kanskje reagerer litt forskjellig! :)

Skrevet

stakkars babyer som må gå i ull i denne heten...samme hvor god denne ullen er...

Skrevet

Knerten vår har skinn i vogna si, har enda til gode å kjenne at han er for varm etter en dupp. Og her har det vært skikkelig godt og varmt i det siste. Resten av habitten har variert alt etter tid på døgnet han har hatt duppen sin.Tidlig om morgene har han gjerne stått bak huset og der er ikke sola på lenge, så da harn han hatt tynn bukse og genser og ett lett teppe, seinere på dagen har det vært body og tynt teppe... Eneste han var heit i toppen en dag, men det var fordi han hadde lue på seg, så den har vi droppet etter det. Ligger lunt nok i vogna...

Skrevet

Vi har skinn fra nøstebarn, som går for å være god kvalitet, og minsten her er svett i hodet/nakken etter en dupp på det i vogna nå (30 grader her). Prøvde derfor uten skinn, men ble akkurat like svett da. -Så synes ikke skinn fugerer så bra, iallfall ikke på mini......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...