Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hva er ditt syn på kjørepils?? Kjører du bil etter å ha tatt en øl? Hva er lissom så farlig med å kjøre bil etter å tatt en kald øl.. Er jo ikke snakk om å kjøre dritings...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Man skal ALDRI blande alkohol med kjøring!! For å være sikker så bør man helst vente i 1 døgn for hver pils man drikker! 1pils=1 døgn, 6 pils= 6 døgn! Man kan aldri være sikker nok!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Herregud.. det går ann å ta seg et par øl på dagen for å kjøre sent på kvelden.. Drikker en mer enn det så passer det seg å vente til dagen etter..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Men helledussan da!!! Tenk om du planlegger å bli gravid nå da!! Da ødelegger man det som muligens kan bli et befruktet egg! Nei, om man virkelig har så innmari behov for en øl så ta en under menstruasjon! Og i henhold til bilkjøring så synes jeg forresten det at alle kan sykle om de skal komme seg fram! Slenger meg på det første svaret her også..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Hvorfor ikke? Alkoholen går ut av kroppen iløpet av et par timer.. Må da være lov til å kose seg på terrassen med en kald pils på sommeren til middagen! Behøver ikke å være så jævli sneversynte på detta! Og du anonym som skriver om sykling og pils kun under mens? Er du Krf-er eller SV-er??
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Kan jo ikke sykle etter å drukket alkohol!!! ulovlig det og vet du! fyllesykling er skumle greier..
jordbærsjokolade Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Klart men ikke skal kjøre etter å ha drukket alkohol, selv om det kun er en halv pils. Det vet da alle oppegående mennesker!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 jeg persnolig se rikke noe galt i en pils og kjøre bil, men det er jo ikke lov, så er bedre føre var.. er greit å ta en pils på dagen og heller vente noen timer og blåse litt føre man kjører. så vet man at man er på 01 i hvertfall..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Vel, altså... De som gjør det er jo egentlig bare dumme. Hvorfor risikere bøter eller værre om du bare kunne latt være å kjøre etter den ølen liksom. Synd for dem om de blir tatt, men da er det demmes egen feil...
Solskinnsjenta Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Hvis du absolutt MÅ ha en øl til maten, og du vet at du skal kjøre etterpå, så bør du velge alkoholfritt! Kjøring i påvirket tilstand er feil! Og det jeg tenker på er ikke om DU personlig blir en dårlig sjåfør, men at hvis det skjer en ulykke og det kommer frem at du faktisk har drukket i forveien -hva tenker du da? Det er av hensyn til alle andre at man ikke skal blande alkohol og bilkjøring, ikke av hensyn til seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå