Gå til innhold

I dag blir det superenkel middag.....men knallgodt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen her hjemme orker nesten tanken på mat om dagen og lage mat er ivertfall pes.....så da fant jeg 4 kjempedigre bakepoteter på butikken nå, ferdig revet ost, hvitløksmør, skinke og mais. Nesten ikke mulig å gjøre det enklere og så er det utrolig godt også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm, det hørtes godt ut!

Her er familien spredd for alle vinder, så jeg lagde meg en salat av tomater, avocado, rucola og terninger med kald skinkestek, pluss litt olje og eddik og sånt.Var ganske godt det også.

Skrevet

ja jeg kjøpte først grillmat jeg da og skulle ha salat ved siden av....fant alt det du ramser opp bortsett fra salat....alt var tomt. Så kom mannen inn i butikken og sa han ikke orket og grille:(

Skrevet

I dag bestilte jeg mexicansk takeaway, enklere blir det ikke!

Skrevet

huff, må vi ha middag idag også--

Aner ikke hva vi skal ha, men bakt potet hørtes veldig godt ut. Eller fajitas kanskje

Skrevet

Her blir det grillmat for nte dag på rad.

Men i dag blir det meksikanske hamburgere etter masse fisk. Tror ungene gleder seg ja;)

Og jeg har vel laget 4-5 liter iste om dagen, nå drikker ungene den så og si uten sukker, hehe. Men det er godt i varmen da.

Men vi spiser middag til barnas kveldsmattid i denne varmen, så får de brød og frukt til middagstid, ellers går det heller lite mat.

TIl uka blir alt kaldt og normalt igjen.

Skrevet

Vi skal ha lasagne vi, og nigellas sjokoladehonningkake til dessert, får gjester :)

Skrevet

komme på besøk til meg til uka du da Dailis:) Iste er utrolig godt i varmen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...