Gå til innhold

Det er det EKLESTE jeg har sett!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved et uhell kom jeg til å se opp i søplekassa der man kaster matsøpla (ute) Og det var MILLIONER av fluelaver der. *URK*.

Den skal SPYLES når søplebilen har vært her!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det der jeg bodde før. Var så uheldig å åpne søppelkassa og da vrimla det ut svarte fluer. Jeg var helt dekt av fluer, fikk selvsagt panikk og sprang rundt som en gal. Hipp hurra for søppelsug!!!

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆSJ! Larver og makk er det værste jeg vet... Hadde fått totalt hætta jeg da.

Skrevet

gitt klar beskjed til samboe at det er hans jobb heretter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...