Gå til innhold

hvordan kjennes rier ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette er teit å spørre om men jeg vil ikke ringe lege/jordmor hver gang det er noe.... har press nedover uansett om jeg sitter eller står. er ikke hele tiden men kommer ganske ofte. hva er dette noen som har en ide? er 12 dager over tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle opplever jo rier ulikt, men de aller, aller fleste er ikke mye i tvil når det virkelig er rier, det gjør så vondt at det skjønner man bare. Kjenn på magen din, den skal være steinhard, som å ta på en bordplate, når du har en rie. For min del kjenner jeg riene ved at det gjør vondt, mer og mer og mer til det når en topp hvor jeg virkelig må puste på og sliter med å gjøre noe annet samtidig (som å snakke, og på slutten klarer jeg overhode ikke å snakke), så plustselig slipper det liksom og blir fort smertefritt igjen og er andpusten som bare det etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...