Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Vet dette er teit å spørre om men jeg vil ikke ringe lege/jordmor hver gang det er noe.... har press nedover uansett om jeg sitter eller står. er ikke hele tiden men kommer ganske ofte. hva er dette noen som har en ide? er 12 dager over tiden.
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Alle opplever jo rier ulikt, men de aller, aller fleste er ikke mye i tvil når det virkelig er rier, det gjør så vondt at det skjønner man bare. Kjenn på magen din, den skal være steinhard, som å ta på en bordplate, når du har en rie. For min del kjenner jeg riene ved at det gjør vondt, mer og mer og mer til det når en topp hvor jeg virkelig må puste på og sliter med å gjøre noe annet samtidig (som å snakke, og på slutten klarer jeg overhode ikke å snakke), så plustselig slipper det liksom og blir fort smertefritt igjen og er andpusten som bare det etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå