Gjest Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Hvordan går det med damene her inne? Er ikke akkurat mye her inne om dagen... Men Doffine oppdaterer meg på de jeg "kjenner" som er fødeklare nå! Mange som begynner å kjenne seg klare for og føde?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Er veldig klar jeg nå! Har litt smårier innimellom, masse blodslim osv. Ble strippet på fredag. Oi, kommer en liten maserie akkurat nå også jo, men, har vært slik i over en uke da, så har ikke all verden med håp... Hvordan går det med deg og lilegutt da?
Nenya^juni2010 Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Heihei! Her går det bra... 5 dager til termin! er leileilei!! Kjennes ut som om noen prøver å spenne skambeinet fra hverandre med brekkjern når jeg rører på meg, og alle er så hyggelige når de forteller at de tror jeg kommer til å gå over en uke iallefall!! Hvordan går det der med lillegutten da? Alt fryd og gammen?
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Her går det kun i venting.. Har 6 dager igjen til termin, og ingenting er morsomt lenger:( Har kynnere og smerter hele tiden. Sitter stort sett ute i skyggen med elefantbeina mine i kaldt vann. Gleder meg så utrolig til at lillegutt skal komme nå Håper du koser deg med gutten din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå