♥♥ M ♥♥ Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Alcudia, Mallorca. Seaclub. Har noen vært der? drar 1. september
Mille** Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Har vært på alcudia 2 ganger men ikke på det hotellet. Alcudia er en veldig barnevennlig plass, med kjempefin strand. Dere får sikkert en topp ferie! )
1881 Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Alcudia, er ikke det rimelig utgått på dato da? Har ikke hørt om noen barnefamilier som reiser på ferie dit lenger. Men mulig jeg tar helt feil, fikk dere en grei pris?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2007 Hm, aner ikke om det er utgått. kan godt hende. men for meg er det ikek utgått. for jeg har aldri vært i syden før. så gleder meg masse. har hørt at det hotellet skal være veldig bra. vi betalter 13000 kr for en uke-. tre pers. mat på flyet. er nok ikke kjempe billig. men heldigvis fly fra bergen, der vi bor. kunne nok blitt rimeligere fra oslo. åssen er prisene i alcudia?
Mille** Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Kan hende det er utgått på dato, det spørs vel hva man er ute etter på en sydenferie. Jeg var storfornøyd med å tilbringe late dager på stranda og å spise alle måltider ute på resturant. Vi dro i to uker, var to voksne, en baby og ei på 8 år, brukte 15 000 i lommepenger uten å snu på krona. Ikke så mye interessant å shoppe der, tror neppe noen drar dit for å shoppe heller da. Vi betalte 12000 fra oslo for to uker, syns det var veldig billig. )
♥♥ M ♥♥ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Hørtes deilig ut er det vi vil også. ja, er nok dessverre mye rimeligere å reise fra oslo. sparer mange tusen på det. men vi orket ikke ta fly til oslo først. vil shoppe litt da, hvis det er noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå