Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. juni 2007 #1 Skrevet 10. juni 2007 Farmoren til Noah skal være her mens vi er på fotballkamp,og det byr meg så i mot at jeg blir helt dårlig. Hun er flink med barn og veldig snill,men hun har en livstil jeg ikke takler. Hun er alkoholliker!!!! Jeg vet hun skjerper seg mens hun er her,og at hun ikke drikker før hun skal hit overhode eller mens hun er her ikke minst,men jeg er livredd uansett... Hun forguder Noah,og er kjempe snill med han,leker og holder på,men hun har aldri vært alene med han før,og så er det livstilen hennes som jeg har lang opp i halsen,og at Noah er blitt veldig skeptisk. Ser ikke Farmoren så ofte,så er redd han skal bli redd.. Æsj for en dag,føler at jeg MÅ la hun være sammen med Noah alene,jobber for harde livet med forholdet til pappaen til Noah, så føler at jeg ikke kan si nei heller.. Det går sikkert fint,det må gå fint. Han er det viktigste i livet mitt,skjer det noe med han (eller hvis hun har drukket når hun kommer\eller drikker her) da klikker jeg... Bahhhhhh!!!!
Gjest Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 uff, skjønner GODT at du er skeptisk. Men hvis du vet at hun ikke drikker sammen med småtten så burde det jo gå greit.. Tror du gjør lurt i å ikke lage noen stor sak ut av det nå når dere prøver å redde forholdet.Hvisdu synes deblir for ille får du lyve på deg magevondt eller noe da vettu
lykkeligmor:) Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Huff, kjenner til det der å være nervøs angående barnevakt, og det er ikke noe gøy! Håper du klarer å slappe av og kose deg, og tenk på at det er veldig lite som kan gå galt:) Dette går bra, kos deg ute:)
roxanne Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Skaff deg et alkometer- be henne blåse både før og etter barnepass. Da tenker hun seg nok om. Barnet ditt er førsteprioritet - og for en alkoholiker så er det alkoholen som er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå